3D PROJEKTAVIMAS SU SKETCHUP
Ašys. Objektų kūrimas ir linijų braižymas ašių atžvilgiu. 3 tema.
Pamokos anotacija (tikslas). Pamoka, skirta išmokti valdyti 3D modeliavimo programos „SketchUp“ įrankius (elementus): „Orbit“ (vaizdo sukimas), „Pan“ (vaizdo tempimas), „Vaizdo artinimas ir tolinimas“ pelės ratuku, „Push/Pull“ (vaizdo stūmimas), „Line“ (pieštukas), „Move“ (judėti), susipažinti su ašių savybėmis, suprasti jų svarbą 3D projektavimo programoje, naudoti įrankių juostos „Views“ mygtukus „Iso“, „Top“, „Front“, „Right“, „Back“, „Left“ dvimačiams objektams pasirinktose plokštumose (xOy; xOz ar yOz) taisyklingai braižyti, naudoti klaviatūros rodyklių mygtukus linijoms fiksuoti atitinkamų ašių atžvilgiu. Remdamiesi įgytomis žiniomis, patirtimi ir turimomis kompetencijomis mokiniai gebės valdyti įrankius „Orbit“, „Pan“, „Vaizdo artinimas ir tolinimas“ pelės ratuku, „Push/Pull“, naudos įrankių juostos „Views“ mygtukus braižyti dvimatėms figūroms nurodytose plokštumose, klaviatūros rodyklių mygtukais fiksuos braižomas linijas atitinkamų ašių atžvilgiu.
Rekomenduojami metodai. Naujos temos pristatymas ir žinių įtvirtinimas, diskusija, savarankiškas ar grupinis darbas, minčių lietus, praktikos darbas, projekto kūrimas.
Kompetencijos. Komunikavimo, asmeninė, pažinimo, mokėjimo mokytis, dalykinės, kūrybiškumo, individualus kūrybinio darbo.
Sėkmės kriterijus (pasiekimai, pažanga). Mokiniai gebės nubraižyti: dvimatę figūrą nurodytoje plokštumoje; sukurti pasirinktos formos šviestuvo modelį braižomas linijas fiksuojant klaviatūros rodyklių mygtukais; mokės nubraižytą erdvinę figūrą – šviestuvą, atitinkamais įrankiais sukti, judinti, tempti, tolinti ar artinti vaizdą programos aplinkoje.
Užduotis. Savarankiškai naudojant įrankį „Line“ ir kitus reikalingus įrankius, nubraižykite pasirinktos formos šviestuvą, gebėkite sukti, judinti, tempti, tolinti ar artinti jo vaizdą modeliavimo aplinkoje.