3D PROJEKTAVIMAS SU SKETCHUP
4 TEMA. Paprasčiausių geometrinių figūrų braižymas.
Matmenys ir matavimo būdai.
Pamokos anotacija (tikslas). Pamoka, skirta išmokti naudoti įrankius „Line“ (pieštukas), „Rectangle“ (stačiakampis), „Circle“ (apskritimas) paprasčiausioms plokštumos figūroms – kvadratui, stačiakampiui, trikampiui, apskritimui (skrituliui) braižyti; įrankį „Eraser“ (trinti) nubraižytoms linijoms trinti; įrankius „Tape Measure Tool“ ir „Dimension“ figūrų elementams išmatuoti. Remdamiesi įgytomis žiniomis, turimomis kompetencijomis ir patirtimi mokiniai gebės savarankiškai nubraižyti nurodytas plokštumos figūras, jų elementus išmatuoti skirtingais matavimo įrankiais, paaiškins matavimo įrankių naudojimo skirtumus, mokės nubraižyti nurodytų matmenų kvadratą, stačiakampį, trikampį bei apskritimą (skritulį).
Rekomenduojami metodai. Naujos temos pristatymas ir žinių įtvirtinimas, diskusija, savarankiškas ar grupinis darbas, minčių žemėlapis, praktikos darbas, projekto kūrimas.
Kompetencijos. Komunikavimo, asmeninė, pažinimo, analizės, mokėjimo mokytis, dalykinės, kūrybiškumo, individualus kūrybinio darbo.
Sėkmės kriterijus (pasiekimai, pažanga). Naudodami įrankius „Line“, „Rectangle“ bei „Circle“ mokiniai nubraižys norimų ir nurodytų matmenų stačiakampį, kvadratą, trikampį, apskritimą (skritulį), matavimo rezultatus pavaizduos programos aplinkoje, argumentuotai paaiškins matavimo įrankių naudojimo skirtumus, gebės sukti, judinti, tempti, tolinti ar artinti šių figūrų vaizdą. Priėmusieji iššūkį, minėtas figūras pavaizduos skirtingose plokštumose: xOy; xOz ar yOz.
Savarankiškai naudojant įrankius „Line“, „Rectangle“ bei „Circle“ nubraižykite norimų ir nurodytų matmenų stačiakampį, kvadratą, trikampį, apskritimą (skritulį), matavimo rezultatus pavaizduokite programos aplinkoje, gebėkite sukti, judinti, tempti, tolinti ar artinti šių figūrų vaizdą. Iššūkis – minėtas figūras pavaizduoti skirtingose plokštumose: xOy; xOz ar yOz.